Misshandel (typ) 😭

Hej sötnosar!

Jag har en sak som jag kom pÄ nÀr jag lÀste en blogg om att hon har blivit misshandlad!
Att det har jag med!!


Men jag gick i 2:an och jag slÀngde in en mask till ett rum för dom skulle spela ett band och dÄ anvÀnde dom den! Men den lÄg pÄ bordet sÄ jag slÀngde in den!!
Och dÄ fick dom daamp och gick ut dÀr alla vi satt och började att slÄ mig pÄ ryggen och det satt flera kompisar runt om men dom brydde sig inte och det var fröknar ocksÄ men ingen sÄg det förs efter 5 minuter och dÄ hade dom slagit mig as lÄnga gÄnger pÄ ryggen och det var tre killar i min klass (klassen jag gÄ i nu)men en av dom gÄr i en annan skola!!!!!!!!
Men jag hade aldrig grÄtit sÄ mycket och det sa min kompis ocksÄ hon ba
:jag har aldrig sÀtt dig grÄta sÄ hÀr mycket!!!!
Men min mamma sa att om det blev blÄ mÀrken sÄ skulle vi polis anmÀla det!
Men det blev inga blÄ mÀrken men jag blev öm och blev röd (as röd) sÄ vi polisanmÀlde det inte!!!!

Men nu ska jag kolla pÄ tv

//kyssar Emmmzzii ❀❀


Kommentarer
Postat av: sweetbecky <3

ska jag döda dom? :@

2012-01-12 @ 19:17:12
URL: http://sweetbecky.blogg.se/
Postat av: Emma den bÀsta

Becky det Àr bara att ta dom i skolan!?

2012-01-12 @ 19:18:10
URL: http://emmmzzii.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0